• support@avodazmanit.co.il
אזור אישי
תוצאות החיפוש שלך

דרוש מעצב גרפי – חיפוש עבודה עבור מעצבים גרפיים

פורסם ע''י צוות האתר עבודה זמנית ב יוני 13, 2020
| 0

כל הסודות לחיפוש עבודה בעולם העיצוב

בעולמות העיצוב בכלל ובתחום העיצוב הגרפי בפרט, התחרות בשוק הישראלי היא עצומה. יש כישרונות רבים וכל בעל עסק מעוניין למצוא את נותני השירות הטובים והמיטיבים ביותר לצרכים שלו. על כן, מודעות דרוש מעצב גרפי פרילנסר שמופיעות באתרים השונים זוכות למענה ממקצוענים רבים. ואל מול המצב המאתגר הזה, אתם רוצים להתחיל ולצבור לכם שם מקצועי אמין ותיק עבודות מיוחד במינו. כחלק ממשימה זו, חשוב לפרק לגורמים ולתתי משימות את תהליך ההתקשרות עם מזמין עבודה בתור פרילנס ולשמר את האיכות המקצועי שלכם, כבר מהפנייה הראשונית לכל מודעה.

חמישה טיפים מנצחים למציאת עבודה כמעצב גרפי

תהליך החיפוש אחר לקוחות חדשים בתור מעצב גרפי, מתבסס על כמה נקודות מהותיות כמו ראיון עבודה. כדי למקסם את האפקטיביות של תהליך העבודה ולהביא לכדי ביסוס קשרים עסקיים מניבים ופוריים, אתם רוצים לפעול לפי חמשת הטיפים המנצחים שניסחו המומחים שלנו:

  1. חיפוש ממוקד – אל תתפזרו. משרות שלא ממש מתאימות לצרכים שלכם, הן משרות שאתם לא רוצים לעבוד בהן. משרות כלליות כמו "דרוש מעצב גרפי פרילנסר" הן חמקמקות אבל כבר בשיחה הראשונית תוכלו להבין אם הן מתאימות לכם, אז שווה לכם לנסות. אבל אל תבזבזו את הזמן על חיפוש משרות התחלתיות כאשר יש לכם וותק ולהפיך – זה רק יכול להזיק לתדמית שאתם מנסים ליצור.
  2. פנייה למודעות רלוונטיות – מיקום, שעות עבודה, דרישות שכר, משימות ספציפיות. כל אלו הם פרמטרים שיוצרים תמונה אודות דרישות המשרה. ואם אתם לא יכולים לעמוד בדרישות, או לא ממש רוצים לעשות זאת, אין לכם שום סיבה הגיונית לשלוח קורות חיים או להציג את תיק העבודות שלכם. גם אתם וגם המגייס עלולים לחוות מפח נפש, ואף אחד לא רוצה להגיע למצב כזה.
  3. מכתב מקדים – רגע לפני שאתם שולחים קורות חיים או קישור לתיק עבודות וירטואלי, חשוב לשים לב לפנייה שלכם אל המגייס. הרושם הראשוני נבנה כמה מהכותרת למייל, ואתם רוצים להקפיד על נראות מרשימה. ולכן, צרו כותרת תמציתית ורלוונטית. פרטו בגוף המייל מי אתם ומה הן הסיבות (בקצרה!) אשר גרמו לכם לפנות למודעה זו. לבסוף צרפו את המידע המקצועי. אם אתם ממש בטוחים בעצמכם, נסו להניע לפעולה את המגייס עם משפט ביום בסגנון: "אשמח לקבוע פגישה לראיון עבודה, בהקדם האפשרי".
  4. שיחת הטלפון – מגייסים רבים מעוניינים להעביר סינון טלפוני ראשוני את מחפשי עבודה זמנית או קבועה. ושוב גם כאן, מחפשי המגייסים לשמוע את מידת הרצינות, האחריות, הניסיון המקצועי. אבל עיקר השיחה הוא ליצור אווירה של מוטיבציה, חיוביות ונכונות לתפקיד. אלו הם המניעים שגורמים למעסיק לשים עין על מועמדים מובלים.
  5. חוזה ההתקשרות – עכשיו, אחרי שעברתם את תהליך הגיוס ואתם רגע לפני תחילת העבודה, פרטו בחוזה משפטי את כל השירות אותו אתם עתידי לספק למגייס, עד לפרטים הקטנים ביותר. בעת הצורך החוזה יהיה לכם להגנה המשפטי ויעזור לכם למצות את הזכויות שלכם.

רושם ראשוני מנצח – הוא המתכון להצלחה המקצועי

בנקודה זו בוודאי שמתם לב שמירב תשומת הלב נתונה לרושם הראשוני שאתם יוצרים. במייל, בטלפון ובראיון עצמו – הרושם הוא כלי הבחינה הראשוני והאינסטינקטיבי של כל מגייס. כך שאתם ממש לא יכולים לזלזל בו, במיוחד אם אתם עתידים לספק שירות בתור פרילנסר. השקיעו ביצירת התדמית המקצועית הרלוונטית לתחום שלכם, כולל תדמית וירטואלית. בסופו של יום ההשקעה תישא פירותיה עם זרם לקוחות קבוע שמגיע לאתר שלכם ומבקש לקבל את שירותיכם.