• info@avodazmanit.co.il
אזור אישי
תוצאות החיפוש שלך

טיפים לשיווק עצמי

פורסם ע''י admin ב פברואר 27, 2019
| 0

במקרים בהם אנו לא מצליחים לשכנע ולהשיג את היעדים שלנו אנו עלולים לחוות תחושת תסכול. הסיטואציות יכולות להיות שונותלא הצלחנו להרשים את המראיין בראיון העבודה; לא הצלחנו להשיג את ההעלאה במשכורת שעלייה חלמנו או לשכנע את הלקוח לסגור את המכירה. האם זה אומר שאיננו ראויים למקום העבודה שאליו ניסינו להיכנס? האם המוצר שניסינו למכור לא טוב או אולי יש לנו בעיה בשיווק עצמי, אתם לא מצליחים לגרום לאחרים להאמין בכם וביכולותיכם. אז איך תשווקו את עצמכם יותר טוב? להלן כמה טיפים:

  1. להעריך את היכולות האישיות

בשביל לשווק את עצמכם אתם חייבים להיות מודעים לערך שאתם מסוגלים לייצר ולמי שאתם. אל תזלזלו בערך עצמכם, קחו בחשבון את ההישגים שלכם ואת מה שאתם יודעים שאתם מסוגלים לעשות אם רק תקבלו את ההזדמנות. היו בטוחים בעצמכם. אם תצליחו להיות בטוחים בעצמכם זוהי כבר חצי מהדרך, הביטחון העצמי שלכם ישתקף החוצה באופן טבעי.

  1. הבליטו את הישגי הקריירה שלכם

במהלך חייכם עבדתם קשה בשביל להגיע למקום שבו אתם נמצאים. למדתם באוניברסיטה, הגעתם להישגים שונים. האם קיר המשרד שלכם משקף זאת? אל תתביישו לתלות את הדיפלומה, את מכתבי ההוקרה מהלקוחות וכל מה שמציג את הרקורד המקצועי שלכם.

  1. עשו לעצמכם יחסי ציבור

בין אם אתם שכירים או בעלי עסק עצמאי, תמיד חשוב לעשות יחסי ציבור לפעילויות וההצלחות שלכם. אל תתביישו לכתוב ברשתות החברתיות על הפרויקטים שבהם הייתם מעורבים ועל ההישגים שהשגתם. זוהי לא שחצנות לכתוב שאתם שמחים שפרויקט שעבדתם עליו במשך חצי שנה הגיע לסיומו, נצלו את ההזדמנות להודות לכל המעורבים בפרויקט וכך נכסו את הפרויקט לעצמכם, זהו הישג שלכם.

  1. עזרו לאחרים

נכון שאנו מתנהלים בעולם תחרותי; בתור שכירים אנו מנהלים איזו תחרות נסתרת עם קולגות לעבודה אשר גם הם שואפים לקידום. בתור עצמאיים אנו מתחרים מול עסקים אחרים. למרות שהעולם תחרותי, דווקא באמצעות עזרה לזולת ניתן למצב את עצמכם בראש הפירמידה. תמכו ופרגנו לאחרים במקום העבודה. אם אתם עצמאיים תוכלו לגלות מעורבות בפורומים מקצועיים באינטרנט הקשורים לתחום העיסוק שלכם, עזרו לאנשים עם עצות והכוונה. כך גם תוכלו להשיג לקוחות, אך גם למצב את עצמכם כאוטוריטה בתחום.

  1. הרושם הראשוני

היכולות האישיות שלכם וההישגים המקצועיים שלכם אינם נראים לעין במבט ראשון. כאשר אתם עומדים מול אדם בפעם הראשונה, אולי לקוח ואולי מעסיק, הרושם הראשוני הוא מה שקובע. אתם יכולים לספר על כל מה שעשיתם במשך שעות, אבל מה שקובע הן השניות הראשונות. שימו לב ללוק החיצוני שלכם, לטון הדיבור ולשפת הגוף. אלו שולחים מסרים סמויים לאדם מולכם, מסרים הנקלטים בתת המודע וגורמים לו לגבש עליכם דעה. אם אתם רוצים לשווק את עצמכם בתור מצליחניםהתלבשו כמו מצליחנים, התנהגו כמו מצליחנים ודברו כמו מצליחנים. זה יעשה את העבודה.

אם אתם רוצים עוד ללמוד על שיווק עצמי – חפשו הרצאה לשיווק עצמי

השאירו תגובה

הדוא''ל שלך לא יפורסם