• support@avodazmanit.co.il
אזור אישי
תוצאות החיפוש שלך

מרצים ומדריכים – איך למצוא את שיתוף הפעולה העסקי הבא שלכם?

פורסם ע''י צוות האתר עבודה זמנית ב אוגוסט 25, 2020
| 0

בישראל הקטנה, יש כל כך הרבה אנשי מקצוע מוכשרים, אבל יש רק תחום אחד בו אנו יכולים לראות בשנים האחרונות שינוי מהותי. כל מי שאי פעם עסק בתחום ההדרכה, יודע כי הביקוש לשירותיהם של מרצים ומדריכים בתחומים שונים, גדל מידי שנה ומתרחב לתחומים חדשים. כמעט כל אזרח יוצא להשתלמויות, לכנסים מקצועיים ואפילו לערבי העשרה עם מרצים ומדריכים מנוסים ומיוחדים, בתחומי שונים ומגוונים. יחד עם זאת, על מנת לבלוט מעל כולם ולהביא לידי ביטוי את כל השירותים המיוחדים שיש לכם כמרצים, אתם רוצים ליצור אסטרטגיית פעולה שמתאימה לנישה המקצועית שלכם.

הגדרת המטרות הממוקדת ביותר – תביא אתכם להצלחה

בשונה מאופן הפעולה של שכירים רבים במשק, הבחירה במסלול קריירה של מרצים ומדריכים הוא לרוב בחירה בחיים בתור אדם עצמאי. לפיכך, כבר בשלבים מוקדמים מאוד בחיים המקצועיים שלכם, חשוב ליצור אסטרטגיית עבודה מפורטת, שכוללת גם הגדרות של תחומי ההדרכה וההוראה בהם אתם רוצים לפעול. ככל ואתם מכירים לעומק את היכולות והכישורים שלכם, או שיש לכם אי אלו הכשרות מקצועיות על מנת לבצע הדרכות בתחומים מסוימים, שווה לכם להתמקד כבר מן ההתחלה בהדרכות של קבוצות המתאימות לכם. למשל, מאמנים אישיים שבעלי התמחות בתחום העסקי, יכולים לבנות קריירה בתור יועצים מקצועיים לחברות ולארגונים, במקום לפנות לקהל הכללי בכובע של מאמנים אישיים.

זו היא הדרך הבטוחה לפנות רק אל קהל היעד הרלוונטי ביותר ליכולות שלכם. וכך, לצמצם השקעת משאבים על נישות עם תחרות גדולה ואפילו לקבל את הביקורות הכי טובות ומיטיבות, בזכות היכולות המקצועיות המיוחדות שלכם בתחום בו בחרתם לעסוק.

פרסום הוא לא מילה גסה

גם אם יש לכם כבר תנועת לקוחות קבועה ואפילו אם הצלחתם ליצור קשר עם כמה וכמה לקוחות שלהם אתם מספקים שירותי הדרכות קבועים, אין סיבה לעצור. עמידה במקום היא הסכנה הכי גדולה בחייו של בית עסק. כך שאתם רוצים לחשוב כל העת על הדרכים היצירתיות ביותר לפרסם את עצמכם ואת השירותים שלכם. וכך, מרצים ומדריכים רבים פונים גם אל אתרי הדרושים השונים על מנת למצוא עוד מודעות שיכולות להיות רלוונטיות לתחום ההדרכה שלהם ולהתקשר עם לקוחות חדשים.

הגישה המרעננת והייצוגית שתביא לכם חוזי עבודה

ואם אתם ממש רוצים להצליח בתחום ההדרכה, יש לנו רק עוד טיפ אחד (חשוב מאין כמוהו), שיכול להקפיץ אתכם – תשמרו על אווירה טובה בעסק. אם אתם באמת נהנים מהעבודה שלכם, יהיה לכם קל מאוד להראות את זה כלפי חוץ. כל שיחת טלפון עם לקוח, אשר מתחילה במצב רוח חיובי ומעודד, היא כבר הזמנה להתקשרות חיובית שיכולה להוביל להסכמי עבודה. במיוחד אם אתם רוצים לסגל לעצמכם מראית עין מקצועית של מובילי דעת קהל, הגישה שלכם לעסק וללקוחות היא חשובה ואתם רוצים לשמור עליה לאורך כל תקופת העבודה שלכם.